du får ta den tid du behöver för att förstå vad är det du vill

kvällen har spenderats tillsammans med bästa berta, vi tjöta lite o chilla. Efter en stund åkte vi till donken o chilla lite, vidare mot filmstallet för att hyra Raise your voice, jag gillar filmen grymt mkt.
Efter filmen blev det en ny parodiinspelning av blondinbella, haha ja kul som f*n äre :) även ett antal roliga bilder blev det , lägger in några bilder längre ner :) 
Sen blev det en spöktripp, som vi trodde skulle va läskigare, men det va mest maddisch som satt i baksätet som skrämde mig hela tiden xD  
Blev en tripp till vilske-kleva iaf o sen tillbaka in till stan igen o släppte av maddisch. Hämtade filmen hemma hos mig o sen sa jag hejdå till berta o nu hamna jag här, malin karlgren underhåller mig på msn o tv'n är på, där det går en film, The hot chick. :)

Senare idag blire att göra affärsjuridiken som jag inte gjorde igår, men jag städade iaf vilket jag trodde jag inte skulle göra xD    Ska väl oxå kanske kolla över min garderob om nått ska slängas ut o gå igenom lite av sakerna i datarummet :) höhö känner mig duktig om jag nu gör det xD haha jaja senare problem..

chillllout!


Bilder från kvällen, både cam o spöktrippen.:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0