Don't change a thing and I'll always be there for you..

Idag började dagen med mattelektion, det roliga va när vi kom till skolan o jag kom på att jag glömt penna, jag fick faktiskt låna penna av Eldar, lite otippat eftersom det brukar va han som itne har penna xD. Efter den åkte jag hem o tanken va att jag skulle läsa ut min bok, men va så trött att jag somnade i 2 timmar ist xD hah! Åkte tillbaka till skolan vi ca halv 1, o hade ie o sista lektionen va affärsjuridik, pratade lite om anställningsavtal m.m... hade även ett kort möte om modevisningen. När skolan va slut skjutsa jag hem malin ofc, sen hem o nu har jag faktiskt läst ut min bok ;) tihi ^^ Så nu blire att skriva recensionen till den så att jag slipper att tänka mer på det o även skriva rapport om vårt studiebesök på IKEA, men det tar förhoppningsvis inte alltför lång tid. Vill bara bli klar med allt som ska lämnas in nu så jag inte behöver ha något imorrn, för då blire så mkt ändå. Imorrn blire först skola, efter det åka till Pellviks o PR slamsugning o även hinna till stan o prova träningsoverall o beställa den. På kvällen blire träniiiing :D


Nu ska jag tillbaka till mitt pluggande, återkommer imorrn lr ikväll :)

 CIAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0