You don’t know what you got until you're missing it a lot.

Sitter i sängen nu, precis torkat håret o väntar på att plattången ska bli varm. Blir sen upphämtad av lollich tio över, så har en stund på mig o äta frukost o så :) I skolan är det 2 lektioner som gäller, som alla andra onsdagar, först är det engelsk affärskommunikation o efter det blir det marknadsföring, inte allt för ansträngande faktiskt , en perfekt onsdag i skolan. Efter skolan ska jag skriva lite historia när jag kommer hem o så blir det nog städa rummet lite, börjar bli stökigt igen o jag har ju lovat mig själv att hålla hyffsad ordning ändå. Ikväll sen blir det kolla innebandymatch o sen efter det kanske även tacobuffé på Nouveau med Johanna :) Ne om jag skulle bli klar nu då :)
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0