varje gång du ler, så får jag bra vibrationer! :)

Hemma med min älskade dator igen, slapp lämna in den, det va ju tydligen inget fel på den :O bara nån spänning som hade blivit trodde han på expert. Får hoppas på att den funkar galant ett bra tag till! :D När jag o mami va på Ö&B ringde David o fråga om jag ville jobba ikväll, o självklart gör jag det, pengar! ;D haha det lilla roliga med detta va att jag o ss har bytt tid så hon tog min torsdagstid (idag) o jag ska jobba åt henne imorrn, o den tiden jag jobbar ikväll är den ss fick av mig xD haha så jag jobbar precis som schemat va planerat från första början ;D hääärligt, då får jag mer pengar, men nu blir det nog jobb i 4dagar i rad, om jag nu ska jobba åt camilla på söndag, men det blir nog bra :) Får nog en go lön i mars sen! :D kanoners! precis va jag behöver kan jag lova! Så ska väl kolla lite historiafilmer nu som vi ska ha med på vår redovisning imorrn, eftersom vi ska redovisa en hel lektion, men den är 45min tror jag så det ska nog gå bra! :D
Dags för mig att pallra mig uppför trappan o lägga mig i sängen med mina inte så allt för roliga filmer o välja då.. haha kul....NOT! PÖSS PÅ'T! ;D haha

återkommer säkert efter jobbet igen :)
/P. Holmbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0