I miss you more, whenever I think about you

Låttips: FM Static - Moment of truth

Idag började dagen med marknadsföring, fick lite gjort, men jag o malin garva mest åt det vi tjöta med lilian om i bilen igår. :D Efter det va det dags för UF, började lite med att fixa inför mässan som hålls i Lidköping i mars :) Sen vare lunch o kör, nu är det faktiskt kul på kören, sjukt bra låtar, så det måste va därför. Sista lektionen va matte c, gick iväg en stund under lektionen för att lyssna lite om högskoleprovet i aulan, sen tillbaka o fick lite gjort även på matten idag. Efter skolan skjutsa jag hem malin som vanligt, haha vi har alltid kul till och från skolan, o jag gillar't! Sen vare chilla ett tag innan syrran hämta mig o skjtusa iväg mig till jobbet, sjukt mkt o göra hela tiden men det gick ändå. Blev sedan upphämtad av Elina o hämta även upp Johan på vägen. Nu hare varit chill som gällt sen jobbet. Tjöta lite med mami förut oxå, om allt möjligt, ställt mig i nån bostadskö i örebro oxå, vi tjöta lite om hur jag vill ha min tatuering oxå, men det ska nog bli bra med allt till slut tror jag faktiskt.
 
Börjar må ganska bra förövrigt oxå, känner mig taggad för att det kommer gå sjukt fort o så står man där på studentdagen o studentbalen. Efter det är det ju dags för det verkliga livet, med bara jobb ingen skola, lr beror ju på om jag kommer in lr inte ;D höhö
Ska bli skönt att ta ett steg  framåt i livet ändå, o känna sig fri från att plugga sånt man inte är intresserad av till att plugga nått man verkligen vill. Även se världen ur ett nytt perspektiv, träffa nya människor, hoppas kunna hålla kontakten med de man bryr sig mest om o som betyder mkt för mig.

Längtar även till sommaren, kunna njuta av solen, chilla, lyssna på musik, gå promenader i värmen, umågs med vännerna, kanske campa lr iaf åka nånstans över några dagar, känna sig helt fri. Gud va skönt det ska bli när gymnasiet är över men ändå tråkigt o inte träffa vår underbara klass mer.. :( Men jag har många underbara o härliga minnen från vår tid på gymnasiet :) shit! Det börjar kännas lite press nu :P men innan student är det ett antal prov kvar, kurser som ska bli klara, modevisning som ska bli toppen, UF-mässa, säkert inlämningar oxå! finns en heldel innan studenten är här..


// funderarsson petra!


Ett steg i taget, en dag i taget mot det nya o verkliga livet.

Kommentarer
Postat av: malin

du har så rätt så rätt petra :) kommer saknar vår galna klass men vi läär hålla kontakten <3

2009-02-03 @ 22:49:57
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0