När vägen går isär och floden blir ett hav, låt din stjärna visa vilken väg du ska

3 dagar kvar till Dia Psalma! 

Dagen började med matte c, inne på det sista inför vårt uppehåll med matten nu, nästa vecka är sista provet innan vi slipper matten på några veckor, men jag ska iofs jobba matte ändå. Åkte hem efter första lektionen, mådde inte så bra. Men åkte tillbaka för att inte missa nått viktigt när det gällde modevisningsmötet.. Efter skolan åkte jag, emelie, malin o tapper till stan. Tapper sa vi hejdå till direkt, o vi gick vidare till nordic club för o fråga lite till modevisningen, men ska dit imorrn igen. När vi varit där träffa vi även på min mami o papi :) Vidare mot PA:s för att köpa hårfärg för att emelie skulle slinga om min slinga, även på PA:s träffa vi på mami, så hon köpte färgen o en chokladkaka till mig :) Tack mamsen ! <3
Jag o emelie släppte av malin o åkte hem till mig o fixa mitt hår, blev brabrabraa! När emelie hade åkt hem, la jag mig här i sängen o kolla film, har sett 2 st nu :) båda va riktigt bra faktiskt! Jag älskar att kolla på film, så himla gött o bara ligga o slöa till en film ibland när man mår som sämst, men ändå känner sig älskad av vänner o familj, o jag har de bästa <3
Nu ska jag sova alldeles strax, skolan imorrn igen, marknadsföring, UF, kör o matte c. Så det blir nog bra, gillar kören så den gör tisdagarna riktigt bra! :) På kvällen ska jag träna kidsen, va ett tag sen jag va uppe nu, men känns som jag bara behövt slippa träna kidsen ett tag o inte behöva ta det ansvaret, men imorrn blir det jag som ska träna de igen. Kommer inte hinna med att träna de nu, kommer jobba de flesta gångerna, eftersom jag tagit ledigt 2 helger i mars pga UF o modevisningen, men det blir nog bra ändå.
Om en vecka blir det gymträning igen oxå, som jag längtar! ska bli gött att biffa upp mig lite igen, lr iaf känna att man orkar med nått o har lite styrka i kroppen igen :)
Ne dags att sova! PÖSS!

è bello quando sorride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0