un ragazzo come te è impossibile da trovare

Nu får jag väl skriva om igår då (onsdag), började med ett prov i engelsk affärskommunikation, som de andra i klassen gjorde i måndags, efter det blev det lektion i engelsk affärskommunikation, för er som inte hängde med där så började jag lite tidigare idag för att göra provet innan själva lektionen... o sista lektionen va marknadsföring, ja vi har bara två lektioner på onsdagar :D o jag gillar't! Men vi gick o lyssna på vår syo i aulan som tjöta lite om högskolan typ. Efter skolan åkte jag till skövde, köpt presetn till min bror som fyller 23 år i mars :O kan man inte tro om min bror, han är ju min lilla storebror typ :) men alla måste vi ju bli äldre, helt sjukt att jag blir 20 nästa år.. läskigt! men samtidigt känns allt skönt när det gäller att det t ex är 99dagar kvar till studenten o sen börjar arbetslivet. Ska bli både gött o läskigt :) När jag kom hem från skövde drog jag en snabb sväng på stan här hemma oxå, o sen hem en kort stund o chilla lite. Iväg o hämta johanna o sedan åkte vi o handla lite, skulle ju överraska emilia som fyllde 20 år igår! :D Grattis! Blev kanonkul iaf, kom hem från emilia för en stund sen, blev mkt tjöt o så. En bra kväll helt enkelt, gött o tjöta av sig lite med två personer man kan lita på :) <3
Idag blire iaf historia o praktik o sen träna kidsen på kvällen o sola med sandrisch :) Men även försöka o orka med att plugga lite matte, prov nästa vecka o jag SKA ha godkänt!

jaja sovdags!!! PÖSSSS
btw.. jag ska försöka bli bättre med lite bilder o kanske t o m dagens outfit, men just nu har allt blivit lite föör mkt.. ciao!

o nej jag har inte gått o blivit bra på italienska, det är från en hemsida som översätter ;D hahahha :P


Kommentarer
Postat av: Madde

hhaha väldigt bra sida måste jag ju säga ;p (är ju bättre bara för att JAG hitta den ;) hihi)

2009-02-26 @ 01:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0