Thank you very much for listening

Jag har verkligen fastnat för Thåströms låt Stjärna som är din. Grymt bra är den!
Min lördag började tidigt, för idag va det tävling. Gick upp,packa väskan, åt frukost o åkte iväg till Frejahallen för att spela badminton, gryymt kul va det o är ! :D
Förlora första matchen men Fanny är en bra spelare så jag va inte spec chockad över den förlusten.. Men sen vann jag mina två andra matcher o gick därmed vidare till semifinal som jag dock förlora i.. Men jag är nöjd över min prestation idag :) I dubbeln förlora jag o emma första matchen o den andra vann vi på wo (för er som inte vet va det är så är det att motståndaren har lämnat walkover, de tänker inte spela den matchen med andra ord) vet inte vrf de lämna wo men kanske inte orkade lr nått, vem vet!
Släkten va här förut, kul o träffa de igen, va ett tag sen sist. Sen duscha jag o så o nu är annette o tommy, gunnel o claes här o vovvarna, Grynet, Kaiser o Diva ofc :D
Ska iväg alldeles strax till Emilia för film o spelkväll, allmänt chill med andra ord :D
Ha're gött! återkommer nog imorrn :) PÖSS!


nya träningsoverallen,
grymt sköna o snygga byxor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0