tell me when you're gonna let me in

Dagen började med att malin kom till mig o vi blev upphämtade av lollich :)
Åkte till skolan, första lektionen var engelsk affärskommunikation, alltid kul! Känns faktiskt som en bra kurs, man kommer faktiskt lära sig saker som man egentligen inte tänker på men som vi kommer kunna galant efter sista terminen, tack vare marta. En kurs jag satsar på ett toppbetyg, hoppas iaf! Efter det hade vi lunch, o sista lektionen va marknadsföring, ullis va sjuk så vi blev bara insläppta o fick göra klart våra uppgifter o sen sluta, det va chill för jag va nästan klar med de :) så vi åkte från skolan vid 12 tiden o hade börjad halv 10 så blev en kort o chill dag.
När jag kom hem åt jag o kolla lite tv, blev miami ink :) somna ett tag oxå. Ikväll har jag iaf varit på nouveau o ätit tacobuffé med johanna, sebastian, johannes och kristoffer. Trevligt värre, kul hade vi o go mat vare! :)
Skjutsa hem sebastian o johanna o sen åkte jag hem o har chillat ett tag nu, jag gillar att chilla asså! :D Har även fixat till bloggen lite, med header o bakgrund men det kommer jag ändra nån gång, när jag har mer ork till det. Blev inte 100 % nöjd men det duger för stunden.
Imorrn äre iaf historia o sen praktik, men ska även försöka hinna gå på mitt sams-möte. Får se va som tas upp för intressant där, skulle tydligen va något viktigt. Men det är imorrn det. Nu ska jag sova, försöka iaf. Hare gött !

XOXO // lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0