Sono in grado di sentirsi a proprio agio nei tuoi occhi quando si sorriso.

Idag började jag dagen med att hämta upp malin, hanna o tapper på vägen till skolan, första lektionen va marknadsföring o jag o malin gjorde klart inlämningen :) Sen hade vi UF o vi fixa klart allt som skulle skickas in till UF-kontoret i skövde. Dagens lunch blev donken eftersom det va soppa i skolan o alla va ashungriga, men jag åt ju gratis =) o jag gillar't :D haha iaf när vi kom tillbaka till skolan satte vi oss o gjorde lite läxor i bibblan o jag gjorde de flesta uppgifterna i marknadsföringen, sista lektionen va matte c o det gick riktigt bra idag, gjorde lite repetitionsuppgifter, o jag har nog t o m chans att få godkänt på nästa prov, så det känns gött iaf :) Somna när jag kom hem, va sjuukt trött, o sen har jag övat inför mitt prov som jag har imorrn plus att jag gjorde läxan i samma ämne till imorrn :) så känner mig riktigt duktig faktistk! :D Kollade på Freaky friday förut oxå, haha längesen jag gjorde det nu så :P
Grattis kusin Adam oxå som klarade uppskrivningen idag! :)
Ska öva lite till på glosorna nu så jag verkligen kan allt tills imorn, det blir en sväng på stan efter skolan oxå, måste till apoteket en sväng o så :) på kvällen blire troligtvis nouveau, tacobuffé! :D mumma!

pösss på er!


Jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0