Sleeping to dream about you

Dagen började med marknadsföring, där vi fick en uppgift som itne va allt för chill asså, men det ska nog gå, ska va klart nästa vecka så man har ju tid på sig. Efter det va det UF, o det gick lite framåt även idag, snart blire att börja fixa o trixa med vår monter till UF-mässan :) Sen var det lunch o efter det kör, som va lite segt eftersom jag va vääldigt trött för vakna av ett sms igår när jag precis va i det läget som man precis ska somna. men men kom ju från en trevlig person iaf får tänka positivt xD haha lr nått! Det sista i skolan idag var projekttid, hade modevisningsmöte o det går bra nu faktiskt :)
Efter skolan åkte jag till donken för att träffa mami o syrran som satt där o åt, jag tog mig en lilla menyn, va itne allt för hungrig efter fikan på mötet men hungrig va jag xD haha om det nu går ihop.. När syrran hade gått tillbaka till att jobba så satt jag o mami o tjöta lite o sen åkte vi o kolla på tapeter till hallen, kommer bli kanonsnyggt skulle jag tro :) Men gud så mkt snygga tapeter det finns, man önskar nästan att man hade ett helt slott att göra om med många rum :D Sen blev det en sväng till Atlantica (Nordic club) för att fixa ett gymkort, eftersom vi får det billigare för att jag jobbar på donken :D jag gillar't! Så den 1 mars börjar träningsberoende petra på ett gym igen! ser fram emot det, kommer träna med ss så det blir kanoners!. När jag kom hem gjorde jag klart läxan, somna en stund o riktigt gött vare! 

Nu vet jag inte riktigt va jag ska göra, hmm fixa mat iaf o blir att försöka lägga sig tidigt idag, så jag itne är lika trött imorrn. 
PÖSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0