Oh hot damn, this is my jam

Idag va det sovmorgon igen, gött! Första o enda lektionen va historia, haha danska asså, kanske ett språk man ska lära sig i skolan när dvdn cpar ;D hahaha
Efter historian fixa jag o emelie ett skåp i a-huset, hämta våra studentmössor o gick sen vidare till kören nere i f-huset. Efter kören gick jag till Ullis o skulle bara fråga var emma o johan va men det blev endel snack o skvaller med henne , alltid kul när man har så underbara lärare :) sen kom lilian o va hungrig så jag fick gå till datasalen medans lilan o ullis åkte o köpte hamburgare eftersom lilan va sugen på det, men de skulle faktiskt göra annat oxå ;D haha  emma o johan satt iaf o jobba med praktik uppgiften, det gick ganska fort eftersom vi inte fått in så mkt,. så slutade vid 1 typ :D GÖTTISCH!
Efter skolan åkte jag o köpte batterier till papi o sen ner till stan o expert o kolla om de visste va det är för fel med min dator, men ska dit igen eftersom jag inte hade med mig den förut, så slängde upp ett blogginlägg innan jag kanske t o m måste lämna kvar den på expert :S usch! hoppas inte! :O jaja ska väl åka snart då, bara hitta nån väska till datorn först..
pösss!

återkommer nog senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0