Nothing matters, I do anything for you, just because I care

Ligger fortfarande i sängen o orkar verkligen inte gå upp.. Gårdagen blev bra ändå, trodde jag inte eftersom jag itne brukar gilla alla hjärtans dag, för mkt kärlek överallt men jag överlevde även detta året o jag hade t o m en bra alla hjärtans dag :) Kvällen blev så att jag o johanna skjutsa mamma, pappa o min morbror till skara sen åkte vi hem till mig o sen kom även johannes, det blev chill o tjöt :) treeevligt! sen va det tillbaka till skara o hämta de igen, ahaha dit resan säger jag bara XD  du är bra johanna <3 när vi kom hem igen va tanken att vi skulle till skövde o shaka lite men det blev att vi åkte till mårten ist med johannes o spela GH o chilla :) tack för en mkt bra kväll! :)
Idag blire iaf jobba senare, men innan det ska jag orka ta mig upp ur sängen xD haaha palla!!

hare gött! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0