Mitt pussel blev aldrig klart

Torsdagen va braa, jag va typ på jättebra humör på jobbet, inte varje dag. Sen på kvällen blev det först förfest ute hos malin i stenstorp, en lyckad förfest med lite fulla människor ;D haha jag gillar er <3 Vid halv 11 gick vi mot tåget som skulle ta oss till skövde , som vi hade kul , i väntan på tåget blev det allsång o folket sjöng olika sånger, jag o malin körde håkan o de andra typ jason mraz xD haha shit tack för en mkt lyckad förfest o väntan på tåget ;) När vi anlänt till skövde blev det bogrens, där jag o emelie gick före hela kön eftersom emelie fixa in oss, haha om alla glodde xD Men det va en kul kväll även inne på bogrens, jag va lite nyktrare än vissa andra men hade minst lika kul! tack till mig själv som faktiskt tog det lugnt o klara av dagens arbete :) bra petra! :D
Blev hemskjutsad av simon, med i bilen va även emelie ofc :D , diana o örm alex tror jag han hette lr kallades iaf xD
Imorse sov jag nog djupt för jag vakna inte av jakobs sms o jag brukar vakna av sms, han villeiaf påminna mig om att jag skulle jobba :) hoppas ni har det bra när ni åker skidor du o emelie :)
Kul o jobba idag iaf, jag överlevde tack vare maddisch, camilla, elina, andreas o sandra :) ni är bra tjejer o deas! :D
Ikväll hare bara blivit chill o så efter jobbet, skönt! Kanske ska sova snart ?  hmm,... lr vrf inte en film , typ twilight igen :P ahha den är braa :D

ha det bra! pöss!

Dagens tips Dagens tips tralalala Dagens tips!
Lyssna på Thåström! Gryymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0