Man vet att man är hemma för stan är likadan

Vaknade vid halv 11 idag, märkte att jag hade fått sms xD haha Sov gött inatt asså, jag brukar vakna av sms i vanliga fall.. Barndomsvännen Sanna ringde från Frankrike förut :D Wiiiie :D Du får ringa precis när du vill! Alltid lika trevligt att få prata med nån som inte förändrats som person, saknar dig enormt! I sommar säger jag bara, då får jag äntligen träffa henne igen :) Längtar enormt till sommarn, pallar inte sakna folk mer o pallar inte kylan, blä!
Nu ska jag typ fixa mig lite, sitter fortfarande i morgonrock sen jag kom ur duschen xD haha palla!
Senare ska jag hämta Johanna o så ska vi skjutsa mamma, pappa o min morbror till skara, efter det ska jag va med johannes o sen förmodligen hämta mamma, pappa o min morbror i skara igen :)

Gårdagskvällen/natten bestod iaf av deeptalk med sandra på msn, film - bolt och step up 2 the streets. :)
Det enda felet med den kvällen va väl att man va själv men sånt är livet!
Saknar...

Puss!

Bilder från Torsdag :

Kommentarer
Postat av: malin

du betyder otroligt mycket för mig, bara så du vet. passar bra att säga en dag som denna :) <3

2009-02-14 @ 14:35:39
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: sandra

du är så bra man kan bli :) <3

2009-02-15 @ 11:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0