ljuset skall vattna den ros som jag bär i mitt knapphål så den aldrig kan dö. Varje gång som jag viskar ditt namn för mig själv skiftar den färg från blå till röd.

Idag va det väldigt segt att ta sig upp, men det hör väl till sådär första dagen efter en veckas lov?  Tycker jag iaf, men jag tog mig upp o hämta malin o lollich, åkte till skolan för att ha matte c. Efter det blev det en sväng till jobbet o tjötade lite o sen tillbaka till skolan o hämta berta, vi åkte hem till mig för chill o mat innan de två sista lektionerna som va historia o engelsk affärskommunikation :) Somna nästan på sista lektionen så trött va jag efter ett lov. Somna när jag kom hem iaf, sov i ca en timme, gött! Efter den tuppluren blev det en sväng till stan för fika med camilla, du är braa <3
Nu ska jag va duktig o göra klart det jag inte hann på affärskommunikationen o sen blire lite mat o chill, blir att lägga sig tidigt idag så jag orkar morgondagen iaf.

Thåström <3,  Min nya favorit, hans texter grymt bra o så himla gött o bara chilla till hans musik !

Till hösten blir det nog inte högskola som tänkt, blir att söka o se om jag kommer in men tror det blir jobba i minst ett halvår iaf o söka igen till vårterminen ist. Så jag stannar i vårt "kära" lilla falköping ett tag till.

// P. Holmbäck


Kommentarer
Postat av: Camilla

Petra Holmbäck, du är braaaaa!

2009-02-18 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0