jag önskar dig allt vackert för du är det bästa som jag vet.

Sitter i skolan nu, lite segt imorse men jag kom upp o blev hämtad av sara vid halv 8. Mår som man brukar dagen efter men skolan är väldigt chill idag, o har UF nu, skrivit en rapport typ om bästa vara inför UF-mässan. Snart äre dags för lunch, äcklig körv.. Ska ner till stan o hämta träningsoverallen oxå som har kommit :D Har bara matte c kvar sen, kan ju hoppas på att det är något lätt idag, det är ju ändå sista lektionen innan vi går på sportlov..
Nu ska jag väl göra nått annat typ försöka hitta vår affärsidé om den finns nånstans..
Låten jag lyssnar på just nu är Thåström - Stjärna som är din.

hare gööött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0