jag har saknat ditt skratt

Dagen inleddes med historia o efter det åkte jag, emma o johan till vaktmästeriet o fixa lite till modevisningen o även nordic club. Sen tillbaka till skolan för lunch o praktik, sluta runt halv 2 nån gång. Efter skolan åkte jag hem o chilla en liten stund, sen åkte jag o mami till syrran o tjöta lite, ja somna lite lätt, lr typ halvsov en stund. Mami skulle iväg o klippa sig så jag o maddisch åkte till stan o kolla lite o sen blev det mat o fika, mumma! Hem en snabbis efter det o byta om till träningskläderna o sen iväg för o träna kidsen, haha shit jag o emilia flumma totalt idag xD men kul hade vi o snacket om vattenpipor ;D hahaha :P  Efter att jag hade tränat kidsen åkte jag till stan o meddo för o sola med sandrisch, blev en heldel tjöt oxå, du är brabrabraaa <3
Lite brunare blev jag allt, o gött som vanligt va det o sola :) Men nu ska jag typ örm chilla, o snart sova kanske, ont som bare den i nacken :/ Men är laddad till tusen inför dia psalma imorrn med sveen :D iiiiih!
Men innan vi drar till gbg blire skolan, uf o matte, historia oxå tror jag.. men sen snabbt hem o iväg till gbg! :D kanonkul!

Lars Winnerbäck - Tidvis <3
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0