I'll remember everything you say

Torsdagen började med sovmorgon, gött !
Hämtade upp malin o sen åkte vi vidare till skolan, hade historia, gick framåt idag faktiskt. Efter historian hade jag SAMS-möte, det gick ovanligt fort o tog bara typ 1 timme o en kvart typ. Åkte hem efter mötet, åt lite o sen somna jag vid tv'n som vanligt.. Är helt slut o slö i kroppen :/ Nu ska jag nog kolla family guy lr nått o äta lite glass :D mumms!
Ikväll blire iaf middag på Gondolino med klassen o lärarna, ska bli trevligt. Våra lärare har bra elever som bjuder de på middag asså :)
Återkommer säkert senare.
Adios!

Kommentarer
Postat av: malin

hihi blir mysigt ikväll :) snygg header också, nu kan jag se den!

2009-02-05 @ 15:36:21
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0