I wish you were here with me

Kom hem från jobbet för en stund sen, tjötade med syrran efter att jag hade slutat, många skratt blev det o jag gillar't, det går inte ha en bättre syster än jag har, min är den bästa! <3
Efter en lång tjöt stund , blev klockan lite väl mkt så vi åkte hem, men hon är tydligen hemma hos oss imorrn när jag kommer hem :D:D tihiii Nu ska jag duscha om nån minut bara o sen sooova :)

Imorrn blire skolan o sen hem en stund o på kvällen blir det jobba 17.30-21.45 :) ganska chill måste jag säga :) o tack för det för jag ska ju jobba fre, lör o sön :O plus att jag jobba idag, men det blir ju pengar så :D happyface! :D
Ne nu ska jag väl duscha då! pöss på er!

PS. Jag är happyface nuförtiden! :D DS.


Världens bästa syster, Madelen Holmbäck <3

Kommentarer
Postat av: malin

jag gillar att du är happyface :D

2009-02-20 @ 00:23:21
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är båda de bästa döttrar man kan ha !!!! Kram Mamma

2009-02-20 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0