I should never think

Orkar inte riktigt blogga men..
Va i Skövde idag iaf med johanna lr ja det blire ju igår.. haha palla skriva så här sent.. iaf. fixa klart med balklänningen :D priima!
Chilla o städa när jag kom hem faktiskt :) syrran va här oxå, det gillar jag alltid lika starkt :D <3
Ska t o m få jobba typ heeela mitt långa arbetspass med syrran imorrn, wiiiie kan bara bli bra med henne där :D jag gillar't!
Va med johanna en sväng ikväll oxå, har verkligen saknat den vänskapen vi hade förut o nu är den tillbaka, precis när jag behöver alla mina vänner både gamla o nya :) O jag mår prima förutom att jag saknar människor men det gör man jämt, lr ?! :O jag gör det jämt iaf o kommer nog alltid göra.. det är alla typ min barndomsvän som är i frankrike, min falunkompis fredrik, daniel, min bror, farfar (R.I.P), asså det finns fler men.. serri det är inte kul o känna saknaden..
Idag (torsdag) blire iaf workwork 12-19 o sen snabbt hem o fixa o så, sen iväg till stenstorp o festa med brudarna i klassen för vidare utgång i skövde, bogreens! :)
Shit inte alls långt kvar till studenten nu egentligen, o sen ska det bli så gött o inte ha skolan utan jobba ett tag, får se om jag kommer in på högskolan till hösten annars blir det väl till våren lr nått :) jag är glad vilket som, malin är nog glad om jag stannar i fkp så länge som möjligt om jag fattat rätt ;D haha du är braa malin, hoppas du fattar att du betyder mkt <3

Ne om jag ska sova nu då så jag orkar torsdagen :D PÖSS på er därute! :D

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, gillar inte heller att sakna folk! skulle bli glad för din skull om du kom in men jag skulle inte tacka nej till att ha kvar dig, haha :D du betyder också massaa <3

2009-02-12 @ 01:58:42
URL: http://mmalinkarlgren.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0