I got places to go! people to see, time is precious

Skolan va allmänt chill idag, nästan klar med marknadsföringsuppgiften :D sen ska jag göra lite andra uppgifter oxå men inte lika avancerade hoppas jag :) Men det är till nästa vecka! :D Efter skolan blev det hem o skriva historia, sen va jag på jobbet o tjöta lite med syrran när hon hade rast :D tihii <3
Efter det åkte jag hem en stund sen ville johanna ha sällskap när hon skulle handla, ofc ställer jag upp o asså xD vi är verkligen inte de smartaste töserna när det gäller att handla haha , t o m för osmarta för att jag ska skriva va vi gjorde här xD hahahaha ;P men jag gillar't! Senare åkte vi till ålleberg o kolla på malin o lollos första innebandymatch, o åkte efter det vidare till nouveau för tacobuffé o det va gött! jag va riktigt hungrig oxå så den maten satt fint! :D Tack för en mkt bra kväll! <3
Sen jag kom hem har jag bara legat o slöat här inte bra! haha jaa jag är en slöis jag erkänner väl då.. Men nästa vecka så jäklar, på söndag börjar mitt gymkort gälla, då ska jag ta tag i saken o faktiskt börja gymma o det mkt! :D lr iaf så fort jag hinner ;) Om jag skulle sova snart då kanske! :) vore ju bra. så jag orkar upp imorrn :)

PÖSS!


cutiepaaajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0