Han är vacker när han ler

Gårdagen bestod av jobb 11.45-18, det gick bra. Efter jobbet blev det snabbt hem o duscha o slänga i mig lite kaffe (mumms!) sen skjutsa mamma o pappa ut till dimbo, maddisch hängde oxå med <3 Jag o maddisch åkt förbi donken o köpte mat, vilken inte va god, men maddisch fixa ny mat till mig :) Efter att jag hade ätit o tjötat med världens bästa maddisch, så åkte jag till johanna där även simone, sara o sofie var :) Blev melodifestivalen o tjöt o skratt. När simone, sara o sofie hade åkt hem, åkte även jag o johanna iväg. Vi drog till basse där mårten o johannes va, haha skratt, tjöt, youtube XD haha kul hade vi, men jag o johanna va tvugna att åka för att hämta mamma o pappa, läskigt o köra var det eftersom det var typ snöstorm ute.. Men vi klarade även den bilfärden, o som den va kul! hahah johanna asså, tack gode gud för att jag börjat umgås med henne igen :D


Vaknade vid 10 idag, jobb som gällde, 11-15, riktigt chill va det. typ inget o göra, men hade kul iaf :) roligt folk som jobbade idag. Efter jobbet kom jag hem, fick beställa mat o hämta mat eftersom ingen annan gjorde det, pappa höll på med mitt virusprogram o mamma o maddisch höll på att riva tapeter så då blev det lillen som åkte o fixa maten, mamma betala ju men ;D haha :P Tog mig en dusch efter maten o fixa mig lite snabbt, sen iväg o kolla handboll med johanna, FAIK vann ofc ;D Nu ska jag äta o plugga! Kan bli trökigt o kan bli bra, engelsk affärskommunikation, vilket jag inte tycker är speciellt svårt så det ska nog gå bra.


I veckan blir det nog att färga min slinga igen, har en riktigt ful utväxt o nu kommer den nog bli det blonda jag vill ha den :) men först, löning, o det är inte förrän onsdag... :( Bajs.. men på freeedag, 5 dagar kvar, dååå är det Dia Psalma med Sven :D kan ju bara blii braa, jag o sven i gbg med dia psalma o öl.


/ P.Holmbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0