Go on save your soul before it's to far gone, and before nothing can be done

Idag va det Jkp som gällde, först blev det Ikea, köpte lite till syrran o så blev det tavellister o ett laptop-bord, nöjd med det måste jag säga:) Blev även en sväng in på A6 ofc, hittade 3 par skor, varav 2 par är till student o studentbal. Kom hem från Johanna för typ 1 timme sen lr nått, vi kollade på Twilight, grymt bra film o man kan bara hoppas o önska att man får en sån kille nån gång i sitt liv asså. Shit vi va liiiite avis på tjejen i filmen asså ;) Nu sitter jag här, som vanligt o ska väl sova om ett tag, men fixar naglarna för tillfället så går inte just nu xD höhö 

Imorrn blire skövde med johanna, ska åka till kristinaboden så hon kan sy upp min klänning till rätt längd o så kan man hoppas hon har sytt in det andra men man vet ju aldrig. Inte långt kvar till torsdag heller o då äre först workwork som gäller o sen även party i skövde på kvällen med mina brudar, kan bara bli en riktigt grym kväll!

Ne nu ska jag chilla lite mer o bli klar med naglarna o sen soooova :) ska ju fixa maten till mamma o pappa sen oxå.
Godnatt! Pöss!


ännu en snygging, Robert Pattinson : )

Kommentarer
Postat av: Carro

Han e sååå snygg, men typ på ett sunkigt sätt. :P

2009-02-20 @ 15:15:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0