easy rider.

Dagen började med matte c, fick gå tidigare för att jag skulle till käftis, va där o fick komma in försent, tog en halvminut ungefär så kändes rätt ovärt o missa en ganska viktig lektion för min del..
Efter det chilla jag med malin, malin, lollich o eldar i cafeterian ett tag, sen åkte jag, malin o lollich iväg o försökte få annonsörer till reklambladet, gick ganksa bra faktiskt :)
Efter det dags för lunch, inte allt för gött med nästan ostekta köttbullar o äcklig brunsås. Historia efter det, hah ja vi va ju verkligen seriösa, lr hur tjejer ;D
30 minuters rast efter o sen sista lektionen, engelsk affärskommunikation. Alltid lika kul, hahaha marta brobjer, vi gillar't! :D Åkte till donken med berta o malin för chill o tjöt med syrran <3, finns alltid här för dig, man kan inte ha en bättre syster än dig <33
Tillbaka till skolan igen vid halv 4 för modevisningsmöte, haha rikitgt underhållande idag faktiskt. Snart är vi med i tidningen oxå, så håll utkik ;D

Vid kvart i 5 åkte vi hemåt, skjutsa vår underbara lärare lilian en bit, o skjutsa hem malin oxå som vanligt :) höhö
Va hemma ett tag, hämta sen upp sandra på stationen o åkte vidare till stan, kika lite på vero moda o sen blev det meddo. Sitter här o chillar nu, blir att äta kinamat snart. kolla tv oxå kanske, tror 90210 börjar 8 så ska kolla på det :)
Ne nu ska jag göra klart engelsk affärskommunikationen o sen tv o chill.

XOXO!

Kommentarer
Postat av: malin

haha historian, kommer ju bli great ;) o lilian är ju underbar. sjukt skoj!

2009-02-02 @ 22:16:10
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0