du är det bästa som jag vet..

Kom hem från Skövde för en stund sen, haha hände mkt på dit o hemresan. Dit: En lastbil ligger bakom o bländar mig flera gånger om o jag blir asbaggig, fattar nada! När vi kommit fram märker jag att fälgen troligtvis åkt av på ditresan eftersom en saknas o antar att det va drf lastbilen blända mig.. fattar dock itne hur den har lossnat :O jag har ju inte ens kört emot nått :O jaja.. Hem: Startar bilen helt som vanligt, men massa is vid ena hjulet så jag svänger in o stannar vid kavelbro o börjar baggig som jag är på kylan o isen att med en borste försöka slå bortr den is som ligger emot hjulet. gick itne allt för bra men fick bort det mesta som skrapa emot iaf..

Men för övrigt va kvällen bra, blev 20-20 i handbollsmatchen o filmen va braa, rekommenderar starkt alla att se Benjamin Buttons otroliga liv. Jag o Johanna ser som vanligt nån snygging som vi båda asgarvar åt när vi kommer på oss att båda spanat in samma person, o det händer inte jämt.. men ögongodis får man inte nog av, mer än så blire inte för vår del.
Btw så ägde jag han som jobbar på donken xD haha
Johanna beställer hb, liten pommes o liten fanta = 33kr, han på donken ska ränka ut skillnaden om johanna ist skulle valt lilla menyn o jag direkt bara: ja det är 5kr xD haha han blev ltie ägd o vi gillar't. mohahaha!

Nu ska jag soova o imorrn(idag) ska jag va med maliiiin :) <3
Så ha're gött! PÖSS !


saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0