Cause I just can't wait ‘till you write me you're coming around

Blev historia redovisning första lektionen idag, haha dvd är inte vår grejj xD ahha tattar dvd som inte ens gick att spola framåt med :O :(
Hade UF idag oxå, vi va duktiga idag o jobba på väldigt bra! :D happyface på't!
sista lektionen va som vanligt matte c, o det gick bra, jobbade även med matten innan lektionen i bibblan med berta.
Har ätit precis, så nu blir det chill ett tag. Ikväll blir det jobba, hoppas på en rolig kväll, men det kanske det blir, har ju iaf emma och andreas :D
För övrigt gjorde malin en rätt rolig grejj förut idag xD haha vi kommer in på skolans parkering o malin diggar o vem gör inte det när det är right round låten ;D hahha men iaf.. hon diggar o då menar jag sitter o väääldigt diggar låten, med armen uppe i vädret o shakear xD hahaha o vem går inte på parkeringen just då om inte vår rektor annika bäckström o precis när malin har sin arm uppe i luften kollar hon rakt in i bilen xD hahahha du är bra du malin ;D hahah

jag o hanna kom oxå på att vi inte har mkt kvar i skolan., bara typ historia inlämning o matteprov som ska fixas o även affärskommunikation, men det är nog inte helt svårt så :) pöss på't!
hare göttisch!

// P. Holmbäck


malin o jag <3,   berta o jag <3

Kommentarer
Postat av: malin

haha vi är la goa :D

2009-02-21 @ 00:03:21
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0