You’re the owner of my heart

Blev inte att jag träffa lollich i fredags, men det va nog tur bara för henne, jag va sjukt trött o somna o jaa en lat fredag blev det :)
I lördags va jag o mamma på stan o shoppa julklappar o fika o lite så o även en sväng på osten, megamysigt! :)
Eftermiddagen blev det jobb, o det va lugnt nästan hela kvällen o kul hade vi verkligen! Ett mkt bra skift med Moa som skiftledare! (Y)
Söndagen blev en sväng till pa:s innan jobbet o träffa sandra för lite inhandling av fika eftersom erika hade sin sista dag hos oss. Erika blev glad för sin present hon fick av oss iaf, vilket va tur :D Men man saknar henne redan faktiskt, bara vetskapen av att man inte ska ha en sån galen skiftledare längre är lite sorgligt faktiskt.

Igår va jag ledig o började dagen hos tandläkarn o sen blev det lite städning o lagade mat innan john kom hit, sen blev det mys o bio på kvällen, avatar, helt okej film faktiskt, har väl sett bättre men den är helt klart godkänd av mig! :) När vi kom hem blev det ännu mer film, snuten i hollywood, eftersom vi som vanligt inte kan bestämma oss för att vi tycker olika xD
Imorse blev det mys o sen skjutsa jag älsklingen till stationen innan jag åkte till jobbet. En seg dag men ändå snabb om en dag kan va så ?! jaja efter jobbet har jag inte gjort mkt, duschat, pratat med mamsen mest, min mamma är bäst <3<3 bara så ni vet ;) hihi

Nepp nu ska jag sova snart så jag är pigg imorrn då är det jobb igen o sen träffa bertolf som jag inte träffat på evigheter :O <3

//P´



<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är inte så dum du heller!!!! Hihi Kramisar

2009-12-23 @ 13:19:28
Postat av: louise

saknar gotland! du är världens bästa <3

2009-12-23 @ 23:19:23
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0