One look at that smile and I’m all yours

Julafton i år va inte som vanligt, åkte till vår morbror där vi åt o fick julklapp av honom o mkt tv-tittande.
Juldagen kom min bror o becky hem till sverige. Det blev en sväng till Isabella först o sen gick vi till bertas syrra för förfest o sen gick vi vidare till en annan förfest, där vi inte stannade länge innnan det bar av mot parken för fest! Lyckad kväll helt klart!

Idag har det varit mer likt julafton eftersom idag har det varit julmat, öppning av alla julklappar o så. Mkt bra julklappar, mössa som jag inte orkat ta tag i o köpt xD en huvudmassage :D handdukar, godis o 2000kr :)

John ska komma hit idag oxå, äntligen hemma från Ludvika dock är han seeg o är i skövde med ruffis just nu.
Så jag får väl vänta en evighet till antar jag..

Snart ska johan o becky till Uddevalla, så ska väl sätta mig i köket o tjöta en stund.
Ha det gött!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0