In this world of troubles my music pulls me through

mysigt i tisdag på middagen faktiskt. Onsdagen blev en sväng på stan med elin o sandra o sen åkte jag mot skövde, träffa syrran lite o sen blev det stan i skövde o shoppade julklappar, alla klara förutom till pappa .
Efter det blev det en sväng till tidaholm o min söta sjukling <3
Idag har det varit jobb o självklart kom soren men vi klara det o det gick prima hela dagen :)
Efter jobbet träffa jag bästa lollich en stund, blev pepparkaksbakning o massa tjöt, tur jag har henne <3
Hann även träffa maddisch för tjöt en stund :)

Imorrn blire öppning igen, usch jag gillar inte att gå upp tidigt.. På kvällen får vi se va som händer, om jag har tur får jag träffa lollich men det märker jag imorrn :)
Stängning i helgen, o på söndag är sista dagen för vår erika :(

dags att pysa, natti!

bästa <3

//P´

va fan har jag gjort denna gången, orkar inte mer så nu skiter jag i det..




Kommentarer
Postat av: malin

ni är la för söööööta!

2009-12-18 @ 00:02:58
URL: http://thirteeen.blogg.se/
Postat av: louise

och tur att jag har dig :) <3

2009-12-18 @ 06:24:02
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0