i vår vackra vita vintervärld

Bra helg! :D
I torsdags åkte jag efter jobbet till tidaholm o min sötnos - 4 månader i torsdags <3
Fredagen vänta jag på att john skulle komma hem från skolan o sen åkte vi till falköping.
Mysig kväll hemma, lördagen bestod av slöande o sen på kvällen blev det reunion med de flesta tjejerna i gamla klassen- grymt lyckad kväll! tack tjejer ! Kvällen slutade dock inte efter terran, utan den sluta med att jag , lollich  o mallan hamna i tidaholm eftersom alla våra pojkar bor där ;) (Y)
Söndagen blev sova lääänge o mest bara slöa som en söndag ska va, blev lite inhandlande av godis o tjöta även med kusin lisa som jobbade. sen vare film som gällde som vanligt :)

I går jobbade jag stängning o laddar inför en stängning idag igen, men det ska nog gå :)
Får ju inte glömma att min käre bror o becky va hemma här en snabbis igår oxå , trevligt :) som jag saknat min bror!

jaja dags att fixa lite.
//P ´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0