You don't know what you got till you're missing it a lot

Kom iväg 10 min tidigare från jobbet i fredags men ändå blev jag stressad, typiskt mig o inte hoppa in i duschen direkt ;) 30 min innan tåget gick blev det dusch haha!
Men jag hann o det va en mkt trevlig kväll i götet med berta o sandra. Men om jag längtade tills jag kom hem för efter götet åkte jag med aqua högspelande i bilen mot tidaholm o min john <3
Dock kom jag fram till en john som bara låg o kolla på bond som va mer intressant än mig för stunden xD haha men men..
Lördagen bestod av att va med john, kolla bio på kvällen med ruffen o johanna, mkt trevligt!
Igår (söndag) blev det jobba 16-01.15, gick fort o hade skitkul hela kvällen, spec efter 22 ;) haha ojojoj!
Efter jobbet såg jag sms från lollich att hon ville att jag skulle komma o va gör man inte för den tösen, jo jag åkte till henne, blev 2 timmar lång pratstund lr nått sånt, najsnajs!
Idag ska jag iaf träffa camilla, blir bakning! :D

Nej dags att starta en film o sova! puss!!

//P´

Kommentarer
Postat av: lollo

mysigt att du kom ;) <3

2009-08-24 @ 15:26:47
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0