you brought my life back, the glory you found <3

Dagen började inte med allt jag skulle gjort faktiskt, hoppas på att jag orkar upp imorrn o hinner innan jag åker till tidaholm :) På jobbet va det kaos, va inte alls på topp idag.. men mot slutet av passet balla det ur totalt, jag o erika fick damp, jag skratta så mkt att jag nästan grät, ja kul som fan hade vi kan jag lova, lyckades stänga snabbt idag oxå o va nog klara vid 5 över senast :) Sen va det bara åka hem, äntligen typ.. Nu sitter jag här, ska väl förhoppningsvis sova snart. Va jag behöver göra imorrn är typ städa rummet, kolla luften i däcken på bilen o åka till tidaholm, lutar mot fest på kvällen oxå :D kanon! 5/5 (Y)

//P´

Kommentarer
Postat av: louise

du är såå jävla bra! <3

2009-08-03 @ 19:13:20
URL: http://malinochlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0