Through glass

Ett tag sen jag skrev nu men mestadels jobbar jag ju nu o orkar oftast inte blogga menmen .
Har varit en kanonbra helg iaf, varit i tidaholm, festat lite o så blev det matfestivalen lite oxå :)
Mysigt som vanligt när man är i tidaholm. Firade en månad med bästa john i onsdags oxå <3


Nu ska jag fixa lite här hemma o äta klart o sen blire jobb 16-01.15.
Imorrn blire skövde en sväng med syrran, ska bli trevligt, sen även jobb imorrn 16-01.15.
Jobb onsdag oxå samma tid så förvänta er ingen uppdatering fram tills på torsdag då jag är ledig o förmodligen kommer städa, blogga, sen hinna med allt jag behöver göra, åker kanske till tidaholm på eftermiddagen oxå.

//P´

Bilder från helgen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0