let's have some fun, this beat is sick I wanna take a ride on your disco stick

Okej ett tag sen jag skrev nu men har inte suttit vid datorn mkt.
Det va iaf mega mysigt i tidaholm förra veckan, som vanligt, jag bara älskar att va i den stan, helmysig ju :D I helgen har jag varit hos lollich o firat henne, jobbat o min john har varit hos mig oxå. Så det har varit en mkt bra helg, örat gör inte ont längre men fortfarande har jag medicin att ta, det va nämligen öroninflammation jag hade när mitt öra gjorde så himla ont. inte kul.

Idag har jag vaknat upp med bästa brevid mig o varit en sväng med lollich o gjort ett ärende, vid halv 11 kom lollich hit o vi gjorde toast eftersom jag va så himla sugen på donkenfrukost men tänkte spara lite pengar för engångsskull o fixa egna toast så kom lollo på frukost :D Resten av dagen blev det film o mys, vid 4 va det dags för jobb o för john att åka hem. Typ inget att göra på jobbet så det gick lite segt emellanåt. Blir mer jobb imorrn (idag) o sen tidaholm <3

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0