It kills me when you're gone

ojojoj, dåligt med bloggandet nu..
I måndags blev det ingen fest så stannade längre i tidaholm :)
annars har jag jobbat typ hela tiden, träffade ss i tisdags o bakade chip cookies, det va ett tag sen! Efter det träffa jag även camilla en stund <3
Onsdagen blev jobb, sen direkt till tidaholm för o träffa john, blev mysig promenad, film som jag som vanligt somna till.. En perfekt kväll med den bästa helt enkelt <3
Vakna upp idag brevid min john o drog oss en bra stund, men gick upp vid 20 i 1 eftersom vi skulle va hos hans farmor vid 1 o äta mat :) så vi typ 5 i 1 gick jag , john o filip (johns lillebror) till deras farmor för god mat. Sen blev det hem till de igen o chilla o säga hejdå som jag hatar för att jag skulle jobba igen..
Imorrn blire iaf träffa lollich, typ äntligen! <3 Sen work 17-23 o efter det åker jag förhoppningsvis till min john direkt, beror på om jag är lika pigg som nu lr om jag är trött. Isf spenderar jag heeela helgen i tidaholm, hemma måndag igen. Lär bli en väldigt bra helg. Nås på mobilen sjklart!

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0