I know you want me, you know I want ya'

haha camilla tycker det är tråkigt att jag ska sluta blogga, men slänger upp ett inlägg för hennes skull ;)
Idag vakna jag vid typ 20 i 7 imorse av att örat gjorde så jävla ont, gick ner o tog ipren o vänta på att den skulle börja värka så jag kunde somna om. Sov sen till halv 3, gick upp åt o fixa mig o åkte till bästa camilla o prova lite kläder hon skulle slänga iväg. Vi åkte till jobbet o det va en seg men samtidigt snabb kväll igen. Adams sista pass, på lördag flyttar han till Linköping för att plugga. Skjutsa hem camilla o tänkte gött ta en ipren för örat när man kommer hem o sen sova men nej va fel jag hade ! Jag grät så jävla ont gjorde örat, nu börjar det äntligen lugna sig, efter 2 ipren. Hoppas på lite sömn o att det onda försvinner tills imorrn (idag) eftersom jag ska till min john <3 Ska va där till fredag, det blir en sväng till skövde med daniel o mikael o även bio kanske på kvällen :) Fredag lär vi göra det vi är bäst på, nämligen sova länge o slöa hela dagen lr nått sånt :) Tors - fre lär bli super iaf som vanligt hos john <3 Jag borde sova nu faktistk men vet inte riktigt haha :)
Antar att jag återkommer nån dag! Puss på er så länge <3

//P´

Bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0