You watch me bleed but I can see You cannot feel, my sorrow.

Morgonen i skolan blev faktiskt trevlig, fick en go frukost i skolan som innehöll, yoghurt, macka, KAFFE o juice :) mumma! Tjötade lite med en trevlig tjej som jobbade på Hela pharma, hon hade jobbat där i 4 veckor så hon va nyutbildad, så det va kul att kunna tjöta med en ganska ung lite om högskola o även hur det är att sen faktiskt få ett jobb inom det området man pluggat till :) Efter en lång chill frukost i "uppehållsrummet" så gick vi in i vår stora lektionssal o hade lite redovisningar, det gick bra, typ alla skratta åt vår redovisning eftersom den va ju lite rolig för att det va ganska självklara saker, men det gick great, inte ett dugg nervös trots riktiga företagare o företagselever från alla 3 årskurserna :)
Efter det tog vi oss till a-huset för en lång historia lektion, 1.5 timme :S usch tiden gick segt, men jag fick en del gjort även idag så ska börja skriva lite på datorn imorrn lr iaf i helgen. Men när jag väl har börjat skriva på datorn brukar det gå ganska fort. Ne om jag skulle ta o sluta tjöta om allt o inget o ta mig nått att äta o vänta på att mitt sms till maddisch kommer fram, eftersom även min nya mobil som jag fick för att den andra inte gick att fixa har börjat få samma fel... inte kul! Ett helt år kvar tills jag får en annan mobil ju :(

Ne nu äta, kanske plugga lite historia, promme o stan med syrran blire sen oxå, treeevligt!
//P´

Slänger upp en dagens outfit oxå :)

Tisha: ginatricot (fått från syrran)
Chinos: ginatricot
jacka: veromoda
väska: H&M
skor: fått av syrrans kompis (bästa grannen ;))

Kommentarer
Postat av: Madde

inget fel på din telefon, jag hade min avstängd :p

2009-04-23 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0