jag har saknat att ringa ibland

Kom precis hem , har varit med johanna denna kväll, skräll ? skjutsade mamma o pappa först iofs, ut till dimbo, fick se gunnel o claes omgjorda kök o toa, även nya tv'n :) träffa lilla saga oxå, göllig hund det där, inser jag nu när jag inte är rädd för vovvar lika mkt längre ;) Hon gilla mig oxå överraskande nog, gölligöll va hon. Efter lite chill hos gunnel o claes skjutsa jag de till ölprovningen de skulle på, sen åkte jag hem till stan igen o hämta upp johanna o drog ut till robin, där även peter fanns o chilla. Senare på kvällen hämta vi även upp calle, o drog oss vidare mot skövde för maat. Blev endel skratt o en trevlig kväll måste jag säga, men när holmbäck o johansson är i farten blir det oftast så ;D
Vi hämtade mina kära föräldrar ute i dimbo efter lite chill återigen hemma hos gunnel o claes, trevligt!
Hem hit o drack lite kaffe o sen iväg till skövde för att hämta robin, calle o peter, det gick ju bra. När vi hämtat de o lämnat av de i fkp va det tillbaka till skövde för o hämta jeppe o john, även den turen gick bra, blev en jäkla omväg bara xD haha men men, trevligt sällskap iaf!

//P´


Just stay strong Cause you know I’m here for you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0