I tanken är jag redan där här och jag ryser fett

Ja det blev ännu mer pengaslösande för min o maddisch del på stan, attans! Men införskaffa mig ett bälte, vilket jag verkligen behöver! En kjol, som är planerat att jag ska ha på lördagkväll o även ett svart tubtoppslinne inför sommarn :)
Efter stan blev det hem o fika lite, välbehövligt kaffe! Efter fikat åkte jag med pappa som släppte av mig hos madde så jag kunde ta gamla bettan :) Åkte o tränade kidsen med coach, underhållande kan jag lova!
Sen dess har jag bara chillat, tjötat med folk på msn o nu äre dags att sova, upp tidigt imorrn!

nattinatti! //P´

Kommentarer
Postat av: Madde

japp det blev det o du som har shoppingförbud t.o.m ;) inte dåligt :P

2009-04-24 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0