tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig.

Idag blev det en riktigt go skoldag, gjorde inte mkt. Tjöta med malin, malin, eldar o edvin på historian, kan ändå inte göra arbeten i skolan. Efter det lunch o sen skulle jag ha praktik, men ullis hade ingen uppgift att ge oss så fick sluta vid halv 12, hur gött som helst. Ringde johanna o vi drog en sväng till skövde :) Tränade kidsen ikväll med emilia oxå, en träning vi hann med mkt tjöt jag o emilia ;P haha skräll :) När jag kom hem blev det mest chill, när bilen va hemma igen tog jag den, smsa johanna o fråga om hon skulle med o köpa godis, självklart fick jag ett ja ;D behövde jag ens fråga ? ;D haha
Blev en sväng till pa:s o köpte godis o dricka, sen hem till mig för massa tjöt o självklart skratt! :) En bra kväll som vanligt med johannis :)
Nu ska jag nog söööva skulle jag trooo :)
Imorrn blire skolan, träffa dreifaldt på lilla blå o på kvällen bioooo :D (Y)

pöss!
//// P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0