solen i ögonen.

haha jo tjena va mkt plugg det blev förut xD Blev chill i solen, matlagning o allmänt tjöt ! :)
Sen drog jag, johanna o fredrik till skövde en sväng, leta kläder till fredrik! Han fick lite inhandlat med min o johannas hjälp :)
Åkte iväg en sväng o handla med johanna o sen skjutsa hon hem mig, då blev jag självklart sugen på naturgodis o cöla, hur gött är itne det lix, så åkte iväg hämta upp malin på vägen o så blev det pa:s ofc! bäst lix ! :)
Nu blire nog chill o snart sooova, haha snart om nån timme ;D
//P´
dagens outfit, fick mina nördisar idag :)

Kommentarer
Postat av: malin

niiiice nördisar. snart kommer mina också:P höhö

2009-04-30 @ 00:16:30
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0