One look at that smile and I’m all yours

Det blev chill historia lektion, de flesta tjöta om annat, men jag fick lite gjort faktiskt riktigt bra, sen ska man bara skriva ihop allt oxå. Efter historian blev det lite rast o sen hade vi vårt engelsk affärsjuridiks prov, det gick nog bra tror jag, får hoppas på bra iaf! :) Sen drog jag, malin, lollich o sara till stan o kika lite o sen vidare till donken, efter det drog vi till f-huset o satte oss vid våra kära datorer. Jag tror alla 4 satt o nörda sig på nelly o asos ;D Till slut va det dags för modevisningsmötet iaf, tog 30 min typ, kortaste mötet ever  XD Drog hem efter det iaf, städat o så ikväll, fixa även godis o kolla 90210. Imorrn blire att lämna in bilen o sen iväg till Skövde med sara o hennes bror för shopping :) NAJS!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0