Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag.

Det va helt klart riktigt gött o sova förut kan jag lova! Sov i 3 timmar, men gööött! välbehövt!
Blev potatisbullar o bacon till mat förut, längesen jag gjorde det till mat :) Har pluggat matte ett bra tag nu o känner att det är riktigt gött att vi har håltimma innan provet imorrn så jag kan plugga mer då o få hjälp av emelie oxå.!
Annars ikväll har jag varit en sväng uppe på ållebergsgymnasiet o tjötat med emilia o emma om priser till kidsen, blir nog bra skulle jag tro! För övrigt ska jag plugga lite till o äta nått igen kanske ? hmm fortfarande sugen på nått jag inte kommer på vad det är, va det igår oxå..
Tänkte t o m kolla på tv ikväll, visas nån film kl 21 på 6an så får väl se va det är för något :) Annars tillbaka till pluggandet o försöka fatta något :)

//P.holmbäck´


gammal bild men körde på typ denna stilen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0