Just dance, gonna be okay

Denna dagen började med en sväng till gymmet med andreas, trevligt. Biffade en heldel biceps o mage idag, lite ryggövningar oxå, så den förhoppningsvis blir bättre snart. Ska till gymmet imorrn igen, kanon (Y), va ju även på bodystep igår, så nu är jag igång igen efter att jag varit sjuk o slö. GÖTT!
Nu ska jag in i duschen, syrran kommer en sväng sen. Äta ska jag hinna med oxå, försöka ta tag i historia arbetet oxå, så jag åtminstone är igång med det. Ne nu börjar jag bli för hungrig så får bli snabbt in i duschen o äta innan syrran kommer med glass =) mumms! o jag vet jag har världens bästa syrra :) <3
Måste tilläggas att världens bästa bror anländer till fkp imorrn oxå :D wiiiie <3

Återkommer troligtvis ikväll, om jag inte har bättre för mig ;)
//P´



Btw, FÄRJESTAD ÄR BÄST! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0