jag har saknat din hand, har saknat din röst, ensamma dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst

Vaknade riktigt sent idag, lr snarare låg kvar skitlänge, gick inte upp förrän halv 2 gött vare o ligga o dra sig kan jag lova!
Åt mat o sen gjorde mig klar för jobbet. det första jag göra när jag hade stämplat in, va sjklart att jag klanta mig.. köket hade brett ut sig o jag skulle förbi med pommeslåda, gick inte som tänkt, fastna i brödbackarna o slog i vänstra sidan o revbenen, så har svinont i revbenen o en sårskorpa på köpet.. inte kul..Men för övrigt hade jag kul på jobbet, kul folk som jobba. Camilla va väldigt bra kompis med golvet idag ;D haha tappa ut alla sundae skedar o så lite annat på golvet, haha kul! :D
Nu ska jag snart fixa nått att äta, blir att lägga sig tidigt idag, ska till trollhättan imorrn o träffa berta :)
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0