jag har frihet i blicken, precis som du

Jag började dagen med att göra mat till mami o papi idag faktiskt, gick upp 11 o började med maten direkt. Sen la jag mig o chilla lite till bob dylan, sen tog jag mig en välbehövlig dusch. Har gjort klart engelska affärskommunikationen idag oxå, bra bra bra! Nu sitter jag med matte c, inte lika lätt kan jag lova.. Bra gåre inte heller. Men får kämpa ett tag till, funderar på en paus i pluggandet o starta en film kanske.. Ikväll blire iaf Bodystep med mami o sis, kanon! Ska bli gött o träna igen! Efter det blire uppdragskväll som börjar 8, så har lite bråttom efter träningen men det ska nog gå! :D

Ser fram emot en kanonkväll även idag, nu ska jag plugga lite till, har ju matte, historia o en rapport om projektarbetet o göra klart.. vilket "lov" jag har.. Men Charlie o bror kommer hem snart, charlie imorrn o bror på torsdag! :D Kan bara bli braaaa :)

Pöss! // P´

btw, inget blir bättre än Lars Winnerbäck o The All- American Rejects när man pluggar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0