I've searched the universe And found myself Within his eyes

Dagen har bestått av att jag vid halv 10 imorse satte kurs mot trollhättan för att hänga med berta på visningar av lägenheter o det hanns med tjöt o fika självklart! :) Vid 2 tiden åkte jag hemåt o somna en liten stund när jag kom hem, sen blev det plugg plugg plugg, nästan klar med affärskommunikationen iaf :D Tjöta med folk på msn o bestämde med malin o sandra att vi skulle ta oss en promenix o det gjorde vi allt! Gick upp till stan, ner på bangatsleden o hemåt :) Jag bytte till lite varmare kläder sen gick vi till malin, ja ni läser rätt hela tiden att vi har gått en heldel idag ;D Malin bytte om lite o vi gick till malin D, därifrån tog vi bilen till lollich o hämta henne sen vidare till pa:s för att inhandla nått o grilla. Mötte sara o tapper på pa:s o drog vidare mot berget för grillning, gryyymt mysig, kallt men samtidigt väldig väldigt trevligt, som vanligt med de flesta från klassen iaf :) Efter det drog vi vidare mot donken, fick det billigt, 0 kr ;D moahha (Y)
Bestämdes att imorrn blire uppdragskväll, kan ju bara bli kul ;D Btw måste tilläggas att nått allvarligt hänt i stan lr utanför ikväll, mkt poliser ute! blåljus t o m ;D Vi drog till sist vidare till malin D iaf för lite planering av både uppdragskväll o studentbus :) kanon (Y)

Nu ska jag sooova, upp o laga mat imorrn till mor o far, kan ju bara bli bra o sen äre plugg, träning o uppdragskväll på schemat ;D

//P´

Kommentarer
Postat av: louise

kolonigatan in your heart! ;)

2009-04-07 @ 13:50:16
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0