It might be for the best

Helt slut efter en eftermiddag/kvälls arbetspass, inte extremt mkt att göra, o det hände endel knäppa saker som vanligt. Fick gryyymt ont i ryggen dock, så känner att jag måste ta tag i att kolla upp den, kan inte gå för länge så det blir värre.
Orkar inte blogga mkt mer, förutom att jag är ledig även imorrn (idag) tydligen, men ska ta mig till skolan o prata med min historialärare o min mentor ullis :) Annars lär dagen bestå av plugg plugg plugg. Men känner att om det är fint väder så ska jag ta mig ut o promenixa lite, det behöver jag!
Dags att typ kolla film lr nått, trött är jag ju inte direkt efter jobbet... Godnatt!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0