I'm gonna leave this world for a while

Dagen började med jobb 12-17, jobbigt vare, varmt o eländigt.. men så det kan va på donken. Efter jobbet blev jag iaf hämtad av mamsen, som så snällt skjutsar både mig o maddisch till jobbet dagen efter xD
Har inte gjort mkt efter jobbet måste jag säga, va iväg o träffa elin en stund förut, alltid trevligt! Nu ska jag va redig o göra lite på historiainlämningen o min läxa i affärskommunikationen oxå!

hoppas på en chill dag imorrn, sovmorgonen kommer sitta finfint!, sen blire historia, försöka skriva så mkt som möjligt o sista lektionen är engelsk affärskommunikation, chill när det är marta som är lärare :)
Efter skolan blire troligtvis plugg i mängder o försöka få klart inlämningen, kanske skriva i min loggbok som ska lämnas in o om jag är riktigt duktig o faktiskt gör allt detta så ska jag nog försöka skriva projektredovisningen oxå. Om jag nu är så duktig imorrn, vi får hoppas! vilken lättnad det skulle va o få allt klart! :)
Ne dags att börja plugga lite innan det är dags att sova! pöss på't!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0